بهترين قاليشويي بهترين قاليشويي

قالیشویی

روش انتخاب بهترين قاليشويي

وقتي به دنبال يافتن بهترين قاليشويي هستيم تا فرش هاي خود را به آن بسپاريم ممكن است دچار سر درگمي شويم .مخصوصا اگر فرشهايمان داراي ظرافت خاصي باشند مثلا از نوع دستبافت يا ابريشمي باشند.

يافتن شماره تلفن قاليشويي ديگر كار سختي نيست كافي است يكبار در اينترنت جستجو كنيم تا به راحتي بتوانيم يكي از شماره ها را به دست بياوريم .اما واقعا به كدام قاليشويي ميتوان اعتماد كرد؟

اولين نكته اي كه بايد به آن توجه كنيم  اين است كه آن قاليشويي خدمات مورد نظر ما را ارائه ميكند يا نه ؟

مبل شويي در محل ،موكت شويي در محل ،اعلاشويي (شستشوي درجه يك فرش)،شستشوي خوشخواب،شستشوي پرده ،خشكشويي مبل و فرش،شستشو بر اساس موازين اسلامي و رعايت پروتكل هاي بهداشتي ،انواع خدمات ترميم فرش و رفوگري از جمله مواردي است كه ممكن است شما به دنبال آن باشيد.

مورد بعدي اين است كه آيا آن قاليشويي خدمات مورد نظر شما را در محله شما انجام ميدهد يا نه ؟به عبارت ديگر داراي شعبه در نزديكي محل شما هست ؟اين مورد باعث ميشود تا تحويل گرفتن فرش شما و انتقال آن به قاليشويي سريعتر انجام شود مخصوصا در روزهاي آخر سال اين مورد بسيار اهميت پيدا ميكند.

بايد دقت كنيم قاليشويي كه درنظر گرفته ايم به روش سنتي فرشها را مي شويد يا از دستگاههاي مجهز  براي اينكار استفاده ميكند زيرا استفاده از دستگاههاي پيشرفته از آسيب رساندن به فرش شما هنگام شستشو و مراحل آبگيري و خشكشويي  جلوگيري ميكنند.

اينكه قاليشويي از چه موادي براي شسشتشو  فرشها و ساير وسايل مورد نظر شما استفاده ميكند هم بسيار اهميت دارد.

بعضي از قالي ها و فرشها با مواد شوينده معمولي نبايد شسته شوند و به طور تخصصي بايد بررسي شوند و از مواد شوينده مناسب آنها استفاده شود.

ممكن است  قسمتي از فرش شما دچار سوختگي و پوسيدگي شده باشد يا اينكه داراي لكه اي عمقي  رو ي سطح آن باشد پس حتما بايد توجه كنيد كه قاليشويي كه مدنظر داريد آيا اي خدمات تخصصي را ارائه ميكند يا نه.

در انتها توصيه ميكنيم وقتي شماره تلفن قاليشويي را از روي سايتي به دست آورديد حتما قبل از سپردن فرش خود به آن قاليشويي حتما در مورد اين موارد سوال بپرسيد.

 

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/9/24 ساعت: ۱۳ توسط:sayaa-khoram :